Kızlar istanbul Arnavutköy de oturuyorum merdivenci arıyoruz bir tane bulduk haftada bir silecek asansör suan çalışmıyor yeni bina olduğu icin ama açılınca da onun temizliğinde de yapacak 40 tl istedi herkes kabul ediyor bir kişi etmedi 35 den fazlasını vermem diyor o kadar fazla değil ücretler diyor sizce pahali mi normal mi aylık ücret bu daire başına birde aylık veriliyor değil mi