UraSsmom kapı biraz sesli kapaniyor doğru ama gece 12 den önce seslere bisey diyemez kimse o her sese laf yapıyor üst kat komşusu benim en yakın arkadaşım sürekli ona eşinle kavga mı ettin çok ses geldi falan diyor arkadaşımda sesli konuşan biri ailesiyle telefonda çok konuşur uzaklar diye büyük oğlu yaramaz falan ama o kadının da 2 tane çocuğu var gören gören üvey evlat sanır sabahtan basliyor bağırmaya ben 2 üstteyim ben duyuyorum düşün 😅