Kahvegerek melekanesi 14 aylıktı oğlumuz yürüdüğünde. Ben ekmek arası yemeyi çok severim özellikle akşamları. Koltukta oturup yine böyle ekmek yerken bi baktım ekmeği almak için yürümeye çalışıyor. Koridora götürüp ekmeği gösterdim ekmek hevesine yürüdü. Bu da böyle bir anımız 🥹
bglm melekanesi kızım 8 aylık desteksız adımlar atıyordu 4-5 adım sonra annem chıcco adım arabası aldı Google bakabılırsınız görsellerine cok memnun kalmıştık arabanın burun kısmı cıngıraklı top vardı küçük çarkları vardı ilerı gerı cevırıyordu tutma yerinden hem sürüyordu kullandı cok sevdi 9. Ayında tutamıyorduk kızımı heryere kendı gıdıyordu kıpır kıpırdı hareketlıydı baya
Temmuz1 Birdunyabircennetannesi evet ben de kaldırmayı düşünüyorum.ortalikta durunca gördüğünde istiyor çünkü.yurume arkadaşını seviyor sadece onu kullandırıcam artık.
Birdunyabircennetannesi Temmuz1 Evet bir an önce kesin bende kaldırdım görünce istiyordu zaten hemen unutuyor evet yürüme arkadaşıyla devam edin mutlaka
aslansmomm melekanesi 10 ay 3 günlük tutunarak tek başına baya yürüyor ama tamamen ne zaman yürür acaba bende merakla bekliyorum😍
Edatekk melekanesi 12 aylıktı yürüme arkadaşı vardı ama daha çok biz ellerinden tutarak o koltuklara tutunarak başladı.
Olurolur balpetegimeto muslin beya yumusak şal da olabilir kollarının altından geçirip gövdesini saracak şekilde yürürken hep destek verdim düştüğünde hemen kaldirmadım düşmeyi bilmesi icin adım atıyorsa bu şekilde hem istediği yere gitti için yürüme hevesi cok oluyor ve yürüme evresi hızlanıyor.Yurume arkadaşı vs hiç kullanmak istemedi oysa hepsi vardi ben boyle yürüttüm
Berus melekanesi ilk adımını 8 aylikken attı kendi başına desteksiz 11 ayliken attı 12 aylikken rahat yürüyordu
Yagmur1c Violet bizim oğlan da çok tembel emeklemeyi sevmiyor poposunun üzerinde gidiyor 18 aya yeni girdik bekliyorum bakalım
Sunay10 Yagmur1c ooo 18 aylık yürümüyor çok geri kalmış nerdeyse iki yaşına girecek gittiniz mi doktora yada başka geriden gelen özelliği varmı
Karanhulya Oğlum 8/17aylık karın üstü sürünerek hızlı hızlı emeklıyor . Şınav çeker gıbı bazen kaldırıyor kendını poposunu yukarı kaldırıyor sızde ne zaman emekler yada yürür hemen olsun istiyorum:)
Crnkrtr melekanesi 12 ay 21 günlük oğlum 12 aylıkken tutunarak yürümeye başladı 12 ay 15gunlukkende desteksiz yürümeye başladı şimdi 20 25 adım atıyor. 6 aydan sonra yurutec kullandık 10 ayına kadar ayiryettende elinden tutup yürüttük surekli
GizemAtmc 15 aylık olduk hala yürümüyor. Tutunup kalkma, sıralama, emekleme, tırmanma her şey var yürüme yok😪
Gulerrrr GizemAtmc al benden de o kadar aynı ama yok karışmıyorum hiç çünkü 3 aylıkken ağır bi ameliyat geçirdi
Yasemin602 Birdunyabircennetannesi benim kızımda parmak ucuna basıyor bir türlü tam yere basmadı 13 aylık oldu ayakkabının faydasını gördüyseniz bende bir deneyim
Birdunyabircennetannesi Yasemin602 Kesinlikle gördüm ve 1 2 gün içinde gördüm aşırı şaşırdım ayakkabı kullanımından sonra da yürümesi gelişti baya
Asil3434 Yasemin602 bence en doğrusu yine kendinizsiniz benim doktorum aksine ayakkabı giydirme kesinlikle yere ayağı deysin ki yere ayağı bassın rahat yürüsün hissetsin yere değdiğini demişti. Ve oğlum 9 aylıkken başladı çok şükür her bilgi herkesin kendine göre doğru ama en doğrusunu doktorlar bilir bizler sadece yorum yapıyoruz
Yamacefeninannesi melekanesi bugün 4 beş adım attı minik paşam 14 aylığa görmek üzere onun öncesinde hep elinden tutarak ve ilk adım aarabasini aktif kullanıyordu bu süre zarfında dengede ellerini bıraktığımız da durup almış yapıyordu
Nilunas Doğum gününden 1 gün sonra birden oda oda gezdi kendisi bende heyecanlanıp yakınlarıma kızım yürümeye başladı diye söyledim 😅nolduysa bırakmıyor elimi korkuyor artık ben de nasıl bir yol izliycem bilmiyorum bakalım
cahilsevmem Nilunas biliyor musunuz aynılarını yaşadım. Oğlum tam bir yaşında on beş adım falan atıyordu Odada her yerde gidiyordu bende herkese yürüyor dedim şimdi ayakta dikiliyor ama adım atmaya korkuyor ya da yavaş atıyor elinden tutarsam hızlanıyor. E böyle değildi ama yürüyordu seri bi şekilde . Cesaretini mi kaybetti acaba