Benimki 14 aylik. komando gibi surunuyor kalkıp oturuyor,esyalara tutunup siraliyor ama yürümüyor.yurume arkadaşını çok seviyor ondan tutunup kosuyor resmen.yurutec de var ona da koyuyoruz bazen.ama desteksiz yürümeye korkuyor.ellerinden tutup adimlattigimda korkup oturuyor.endiselenmeli miyim bilmiyorum heyecanla bekliyorum yürümesini…