melekanesi 13 aylıkken yürüdü kızım. Yürüteç çok fazla kullanmadım. Kendisi ayakta durmak istediği zamanlarda destek verdim, sürekli elinden tutup yürütmeye çalıştık. Karşısına ilgisini çekecek bişey koyup yürütmeye çalıştık. Arada da kucak kucak oyunu oynadık. Cesaretini toplayınca birden kalkıp yürüyorlar zaten 😊