LohusaCicegi oioi muadili silikon kalitesi vs harika hiç koku yapmıyor pandish diye bir marka ben trendyoldna almıştım Dr anne tavsiyesiyle sizede tavsiye ederim Bi bakın, oioi kaşığındna Bi çok kişi memnun değildi wee Baby aldım mı ucu silikon çok memnunum, mama önlüğüde silikon bimden almıştım 20 tlye çocuk onu ağzına Sokmuyor neticede dün e bebek de oioi 300 tlydi mama önlüğü 😅 bide normal olanlardan aldım 30 40 tlye 2 tane, wee Baby nın alıştırma bardağını kullandık 2 ay awent almadım bence sizde almayın şu an pipetli sulukla içiyor 8 aydan beri ben bebedor aldım aventte alınabilir 🌼