LohusaCicegi ben sadece kaşığını aldım, ilk etapta yumuş yumuş kullanışlı oldu ama 1-2 ay sonra normal tatlı kaşığına geçtim. Tabak olarak evdeki küçük kaseleri kullandım hep. Yani masaya yapıştığı için dökülmeyen kase yerine çocuğa çekmemeyi öğretmek hep daha mantıklı geldi bana, o yönde ilerledim.
Önlük olarak da e bebekte satılan 6 lı mı 8 li mi ne önlükler var. Beyaz ama kenarı renkli. Turuncu mavi sarı falan kenarları. Aşırı kullanışlı. Beyaz sabunla hiç leke kalmıyor