Minkpndam Bende alanlardanım kase ve tabağı 1-2 kez kullandım şuan biizim tabaklarda yediriyorum 😂 ama kaşığı muhteşem üzerine tanımam hatta 2 adet daha alcam kaşığından birini annemlere ötekini kv’deme
yagmursen Minkpndam ahaha katılıyorum diğer marka kaşıklar renklendi ve sıcak suya değince önümde saygıyla eğildiler :D :D
Kucukprens-23 LohusaCicegi vakumlu oluşu cazip geldi fakaf oğlum 8.ayda parmaği ile kaldırmayı ögrendi ve hic fonsiyonu kalmamıs oldu 🤣 Kaşıgı aşırı küçük çok kısa bir süre kullandım. Önlüğunu oglum sevmedi rahat edemedi çelik yelek gibiydi resmn 🤣 memnun kalamadm kısacası 👎
LohusaCicegi Cherryblossom Anladım. Onu almak istediğimden değil niye bu kadar popüler olduğunu kaçırmışım gibi hissettim açıkcası 🤦🏻♀️
LohusaCicegi Ayazmom1 Ben almak istediğimden değil ama neden herkeste var bu kadar pahalıyken merak ettim açıkcası
LohusaCicegi agacsizkoala İkeada öyle tabaklar var mı hiç dikkatimi çekmedi açıkcası bir bakayım bende teşekkür ederim
LohusaCicegi Deletedmom_37 Ya yok ben niye bu kadar popüler onu merak ettim takıntılığımdan değil yani
LohusaCicegi sheyda9191 Bizde geçmedik daha işte almak için baktığımda karşıma o çıkınca çok merak ettim açıkcası özelliği ne diye
LohusaCicegi Tweetyy Durumluk değil de niye bu kadar pahalı ve popüler çok merak ettim. Her baktığımda karşıma o çıkıyor bilenlerden yorum almak istedim. Teşekkür ederim açıklamanız için
LohusaCicegi Zlm File de mi var hiç bilmiyorum daha 😂🙈 Yeni başladım bakmaya açıkcası. Yorumunuz için teşekkür ederim
LohusaCicegi NariNariKiminYari Öyle mi valla bi çok kişiden sadece siz böyle demişsiniz demek ki kullanım meselesi. Teşekkür ederim yorumunuz için