Venusum inanınki aşılar o kadar mahsum değiller özellikle raf ömrünü uzatmak için içinde cıva bulunduruyorlar araştırsanız görürsünüz bunlar 2yaş altı çocukların beyin gelişimini hemen etkileyip zeka geriliği otizm dahi yapabiliyor çevremdeki çoğu insanı bu konuda uyardım yeğenlerim arkadaşlarımın çocukları hiç biri şuan aşılı değiller bir profesör doktor özellikle çocukların kızamık aşısı yapılmamalı diyor nedeni ise kızamığı bir velinimettir diyor kızamık çıkaran çocuklar kanser olmaz diyor