Venusum yani belki bisi dokunmuştur yada fazla etmiştir fazla mama icmistir bebek ler fazlasını kusar fışkırarak ağız dolusu deilse kusma sorun olmaz her bebk kusar ateş ewet yapar aşılar bazıları normal kusmasi tehlikeli boyuttaysa zatn üşütme vb durumdandir belki rüzgar yemiştir bebkler ufacık esintiden bile nem kaparlar