Ben de 3.ay yaptırmıştım rota aşısını en ağır gelen alı oldu 15 gün isal iştahsızlık sürdü uç gün ateşi oldu kusma da cabası sonrada üç kere kakasından kan geldi doktorumuz 2.dozu yapmadı ama Allah korusun rota virüsü daha tehlikeli kafam çok karıştı