edep_ya_hu_edep1 bende geçen ay başvurdum geçen gün girdim başvurunuz kabul edildi yazıyor ama yanında başka bir şey yok sizce bende bu ay alır miyim merakımdan öldüm inanın ki kaç oldu soruyorum her postta sevinemiyorum bile elime parayı almadan ama ptteye gittim bugün kimseye daha yatmamış belki öbür ay dedi adam ama o da net değil umarım bana da yatar