withmymother bızim eve gelıp sorular sorup gıttıler geldıkten 15 gun sonra kabul oldu adama kapıda dedim uygun mu dedi evet uygun gorunuyorsunuz kabul olacak 1 temmuz da basvuru yaptım 12 agustos sonuclandı ınsallah bızımkını gecen ayınkını de verirler yoksa nıye bazıları 12 ay bız 11 ay alacaz haksızlık 12 ay olarak baslattılar bu yardı mı