ozgyzgc nabza göre şerbet derler ya öyle gidiyoruz. Mesela bu atak haftasında öğle uykuları yarım saati geçmiyor o yüzden ev aldı başınıgidiyor sadece oğlumla ilgileniyorum bir de koala gibi bana yapışık oyun oynarken bile kucağımda oturmak istiyor😓 kucağımda çocukla az ev süpürmedim😔