Arkadaşlar bu atak haftasını neyle hesaplıyorsunuz benim küçük 1yaş 1 aylık. Tam 3 haftadır beni görmediği an ağlıyor. Oturuyoruz akşama kadar koltukta kucağımda ayağa kalkıp bi mutfağa gitsem peşimden uçarcasına gelip kucak istiyor. İş güç hak getire. Yemek falan asla yok zaten. Ben yeni doğduğunda bu kadar emzirmedim akşama kadar memem açık. Bu atakmı allasen ne zaman biter. Valla ben bittim ya. İlk kızım böyle değildi bu ikinci kızım beni çok yordu.