Sabahtan akşama kadar ayaktayız. Kucakta bütün gün arı vız vız dinliyoruz biraz öyle sakinleştirir o şarkıyla uyuyor. Çok yıprandım yemek yiyemiyorum evde yalnızım eşim akşam gelince yiyebiliyorum. Uyku yok yatak yok ayakta durmaktan bacaklarım bedenim tutuldu. Sabırdan başka bisey dilemiyorum. 10aydir dışarıya çıkamadım gebeliğim riskliydi şimdide çıkamıyorum kafayı yedim artık psikoloji namına bisey kalmadi. Allah selamet versin hepimize