Geçen seneden 2 sweat 1 mont almıştık..bu yıl da 3 alt 2 ince ust bir yelek aldım lcw Daha uyku tulumu alacağız.. kışlık bot atkı bere vs lazım olur.. başka seykeri de ihtiyaç olunca alırız artık..biraz daha bütçem olsa hepsini hmden alırım çok beğeniyorum ürünleri. Gerçi lcw da ayjinfiyat olmuş artık