herseySeninleguzel11 ben ikinci el uygulamasından çok güzel uyku tulumu ve dışarıda giyeceği bir tulum aldım hemen ikiside marka çok uygun fiyata aldım 🤪 almadan önce dikkat ettiklerim alacağım kişinin profilini inceliyorum satışlarına ve yorumlarına bakiyorum ona göre alıyorum, zaten memnun kalmazsanız iade oluyor iki alisveris yaptım ikisinden de çok memnun kaldım ve çok ürün sattım. Zaten bebekler çocuklar Çoook az giyiyorlar 😬