herseySeninleguzel11 yaz başında zaradan birsürü kışlık aldım, geçen sene de mangodan büyük bi mont almıştım bu senede gelir o bide bitane daha alırım yine mangodan. Genel olarak h&m, zara, lcw, defacto alıyorum oralardan alırım yine herşey çok pahalı oldu malesef yaz başında aldıklarım 2 kat artmış