2maviboncuk 2maviboncuk Yukarı çıksın post kızlar kontrol ettiniz mi bi bakın hele e devlete ben bakıyorum hata veriyor acaba benden kaynaklı mi genel mi
Merveges 2maviboncuk benimde sistemde teknik aksaklık hatası veriyor acaba yatiriyorlar diye mi böyle oluyor
2maviboncuk Aselhafsaa E devlet üzerinden sosyal yardım yaz başvuru ekranı çıkıyor zaten oradan başvuru yapıyorsun
minikcivcivlerinannesi 2maviboncuk kızlar bende başvurdum başvurunuz kabul edildi yazıyor ama ne ödeme var ne bişey yazıyor kabul olmuştur dimi bende alır miyim bu ay taa temmuz ayında başvuru yapmıştım parası yatan olursa buradan haber verir misiniz bende bakayım
Mizmizmyrtle 2maviboncuk yatan var mı ben bakamıyorum e devletten siz görebiliyor musunuz hala hata veriyor ?
bglm Minikkuzum1999 daha önce aldınızmı bıkerelıkmı yardım ücret verılıyor bırde siz hangı secenegı sectınız ben babam ıcın başvurdum ısınma yardım ıstemıyorum secebıldım doğalgaz yardım bı türlü secemedım olmadı ısaretleyemedım