minikcivcivlerinannesi Mizmizmyrtle allah allah ilk defa alacağım bende acaba alacak miyim o bile belli degilde para yatmaya başlasa gidip öğreneceğim ama hala yatmamış kimseye bakalım kısmet bekleyelim
Merveges minikcivcivlerinannesi bende ilk defa alacağım dün pttyi aradım bana eğer kabule dildi olarak görünüyorsa mutlak aytaar şuan bı bilgimiz yok 144u arayın dedi fakat onada baglanamadim burda bir arkadasada 5 Eylül demişler bakalım artık inşallah yatar açılmıyor e devlet hata veriyor
Mizmizmyrtle minikcivcivlerinannesi bende ilk defa alacağım bu ay herkes 29 u yatacak dedi yatmadı kaç gündür bekliyoruz yani bari bugün yatırsalar sonuçta ihtiyaç olduğu için alıyoruz bu paraları insanları bekletiyorlar inşallah yatar bugün
minikcivcivlerinannesi Merveges bana da 5 Eylül dediler biliyor musun örtü gecen uğradım oradaki beyefendi 5 ine kadar bence yatar yine bir uğra bakalım demişti.insallah alırız bizde 🤲🤲🤲🤲
Merveges minikcivcivlerinannesi inşallah canım bana her gün bak e devletten dedi orda para gözükmeyen veremiyoruz zaten karttida para yatinc averiyormuslar öyle cekiyormusuz kartta bazen kalmiyormus nasıl iştir anlamadım geçen ay 29nda yatmış bu ay şansımıza böyle oldu🙄
2maviboncuk Aselhafsaa Ben daha hiç almadım ama aile durumuna göte 450 600arasıymış Dünden berri PTT sorgulama ekranı hata veriyordu düzelmiş ama yatmamış yatan bar mi kızlar baktınız mı
Kahkaha 2maviboncuk nereye başvuruda bulunuyoruz.. benim eşimin de sigortali bı işi yok günü birlik işlere gidiyor 2. Çocuğun 2 aylık daha verirler mi bana da
Glcntna 2maviboncuk 2maviboncuk ya bnde kaynanam için başvurdum geçen ayın 28 nde hala süreç devam ediyor diyor .