2maviboncuk Kızlar geçende post açtım çoğu arkadaş 29unda yatar dedi bi kontrol edermisiniz yatan var mi ücreti bende gözükmüyor ödeme PTT direk gidip sorsam mi acaba
Merveges 2maviboncuk bende bekliyorum geçen gün pttye sormuştum e devletten PTT kurum ödemelerinde gözükür gözükmeyen gelmene gerek yok dedi bana çünkü aynı yerden bakıyoruz dedi kart alayım dedim para yatmadan sistem kartı vermiyor dedi kartında alamadım
Glcntna 2maviboncuk 2maviboncuk ya bnde kaynanam için başvurdum geçen ayın 28 nde hala süreç devam ediyor diyor .
2maviboncuk Caglarass Hayırlısı inşallah pek ümidim olmadığından meraklandım otamatik yatar diye düşündüydüm 🥲
Herneyse_00 2maviboncuk baktım şimdi başvuru kabul edildi yazıyo bende ama para nereye yatar nasıl alırım bende bilmiyorum
2maviboncuk Herneyse_00 Aynı bende de öyle yazıyor arama yerine PTT üzerinden yapılan kurum ödemelerine bakıp kontrol edebilirsin
[silindi] 2maviboncuk aylık geliriniz ne kadar mesela eviniz falan var mı kiradyz askere üçretin biraz üstü gelirimiz olurr mu acaba
Prenseslerimm_3 2maviboncuk ben çocuk parası için başvuruda bulunmak istiyorum 3. Bebeğe 600 tl parası için daha hiç bulunmadım
2maviboncuk [silindi] Valla gelirimiz yok eşim günü birlik işlere gidiyor kayınpederimle birlikte yaşıyoruz
2maviboncuk 2maviboncuk Kızlar yatan var mi parası bir bakın hele kimseye yatmadımı yoksa bana özel mi 🤭
MinnakAsel 2maviboncuk yok henüz yatmamış benimde geçen ay bu saatlerde yatmıştı bakalım inşallah yatar
2maviboncuk Aselhafsaa E devlet üzerinden sosyal yardım yaz başvuru ekranı çıkıyor zaten oradan başvuru yapıyorsun