Merve Evet farklı bakıyoruz. Çünkü insan yaratılış olarak iletişim odaklı bir canlı. Bol bol sosyalleşmesi lazım. Ayrıca siz yabancı ile çocuğunuzu zaten tek bırakmazsınız ki bahsettiğim bir el sallaması birşeyler söylemeye çalışması ve karşısından da sıcak bir gülümseme ve kelimeler alması bunların yararı paha biçilemez..