iyikianneyim61 benim küçük kızım da öyle. Bana gelir sarılır kocaman, göğsüme yatar, kafasını omzuma koyar. Ama başkası yanaşsın hemen kaçar. Babasına bile sevdirmiyor kendisini. Ama büyük kızım tam tersi. Herkesin kucağına gider, öpücük ver de hemen öper. Bebekken de herkese gülerdi. Bunun yetiştirmekle alakası yok, ikisini de ben yetiştirdim ama ikisinin karakteri farklı.