2bucuk yaşında bir kızım var akrabalarımız olsun arkadaşlarım olsun sevmek istiyolar ama asla kmseye gitmez kendini sevdirmez soğuk bir çocuk kiz çocuklari daha nazlı konuşkanli olurya benim ki tam tersi eşimin tarafına asla gitmez dedesine gitmez babaannesine gitmez sevdirmez görümcemin oğlu var kızımla yaşıt o sürekli gider ve onunla kiyaslaniyor dedesi tarafindan gittiği kişiler benim annem benim babam ve kardesim bukadar biyerden sonra artık çocuk dediğin sevdirmeli, e sen nasıl çocuk yaptın bu niye çok soğuk gibi laflar duymaya başlıyorum ve kıyaslama bak bu hemen geliyor gbi gbi ve can sıkıyor.. başına böyle gelip sonradan biraz açılan bebeler oldumu önceden takmiyordum ama laflar duymaya başladıkça moralim bozulmaya başlıyor 😐😐