bhtsizbdvi tüm sebzeler ve meyveler serbest vegan kurabiye yapıyorum tatlı ihtiyacını karşılamak için dediğim gibi başta zor oldu ama artık kuzu eti dana eti ve kuruyemiş yiyebiliyorum aynı şekilde tahin de yiyorum tahin pekmezli cevizli domates salatalık biber zeytin simit vs şeylerle kaliteli bir kahvaltı yapınca diğer öğünleri ve sütü etkilemiyor bol bol da su içince aksine sağlıklı beslendğim için süt daha kaliteli oluyor. Bu süre zarfında beni ciddi anlamda zorlayan tek şey doğum günüm de pastamı sadece üfledim herkes yedi ve canım annecim de ben öylece baka kalınca bana armut getirdi bu da çok tatlı Gizem sende bunu ye bari demişti 😂😂