bhtsizbdvi bak mesela yemiyorum deme eğer bebeğinin alerjisi yoksa her şeyi ye bebeğininde bünyesi ona göre alışır. Kahvaltını et yumurtan peynirin kahvaltılıklar, sonra öğlen bi sandviç ya da işte evde olan yemekten ye. Akşamları boll salata et tavuk ya da iyice suda falan bekletilip pişirilmiş fasülye nohut bunları da yiyebilirsin. Boll da su iç. Sadece böyle bisküvi çikolata gibi şeyleri yerken abartma onlar yapıyor asıl gazı sağlıklı olan her şeyi gönlünce ye bebeğine de sana da şifa olsun, her gıdanın bir şifası var🌸