Alparslan616161 bhtsizbdvi kokar bence oğlumdan bilyrm 3 aylıkken farkettim bi ara o kadar kötü koktuki eşime dedim al götünü çık dışarı boğuldum dedim ben yapmadım oğlun yaptı dedi oğlumu kokladım doğruymuş öyle böyle değil ya kokuda 🤣🤣 bazen ossurduğu zaman eşim bile korkuyor yetişkin insan gibi yüksek sesli çıkarıyor kaç gündür kucağımızda oturttuğumuzda ossurmuştu eşim diyor bacağımı deldi resmen çok acıdı diyor
RuzgarMommys Hiç zannetmiyorum ya 2 aylık bebeğin gazı nasıl koksun kakası bile kokmaz ek gıda almaz etmez Bebek bahanesiyle arada bi salıyor dur bence🤣
bhtsizbdvi RuzgarMommys ben mi yok gerçekten çok kötü koyuyor ben en iyisi mi doktora bunu da söyliyim normalde yoktu bu 3 gündür böyle hem de çok huysuz ondan mıdır acaba ya 😔
RuzgarMommys bhtsizbdvi sor tabi gaz sıkıntısı olabilir Bide emiyorsa sen yediklerine dikkat et canım. Çok karbonhidrat şekerli abur cubur paketli gıda asitli içecek vs tüketmemeye bak
Gzmtataroglu Benim bebeğimin süt yumurta alerjisi var ay ay ay kaka da gaz da odadan odaya gelir kokusu o derece yani probiyotik kullanıyorum o biraz daha normale çevirdi
Sedaaksyy bhtsizbdvi kakada mukus ve beyaz puturcukler varsa içinde , lor peyniri filan gibi kaka içinde varsa laktoz intoleransi şüphesiyle alerji testi yaoti bizi doktorumuz , bende kötü gaz kokusu ve gazli bir bebekti gaz şikayetiyle gitmistim
Gzmtataroglu bhtsizbdvi alerjisi olabilir bebeğinizin bebim bebeğimin kakası mukusluydu gaz problemi vardı geceleri ses çıkararak uyurdu hırıltı inilti tarzda sonrasında göz kapağında kızarıklık kuruluk oldu ve alnına doğru yayıldı süt yumurta alerjisi varmış meğer diyet yapıyorum şuan hiç biri kalmadı bu belirtilerin
Gzmtataroglu bhtsizbdvi gerilmenizi gerektirecek bir durum yok ☺️ Bebeklerde alerji belirtileri olarak araştırırsanız benzer şeyler varsa önleminizi alırsınız erkenden alerjiler illaki ciltte kızarıklık yara tarzda olmaz zaten bağırsak tepkimeli alerji de oluyor yani bebeğiniz henüz çok küçük olduğu için vücudu tolere edemiyor bazı besinleri bizdeki en büyük belirti kakada mukus du hatta içinde kan pıhtıları olarak bile yapmaya başlamıştı
EsmAybars44 Benim bebeğimin de ilk 3 ay neredeyse çok kötü kokardı. Yetişkin gibi kokardı😁 eşimle sen mi yaptın ben mi yaptım derdik ama olabiliyormuş. Herhangi bir alerji belirtsi veya bir şeyimiz yoktu. Kontrollerde de gayet iyiydi. Zamanla geçti koku normale bindi. Sizinde geçer yakındır.
bhtsizbdvi EsmAybars44 3 aylık olmasına iki gün kaldı umarım geçer ya ben yinede göstereyim de ne olur ne olmaz