Kuzum11 oğlum da 11 kilo 22 aylık baby turco kilot bez 6 numarasını kullanıyorum çok memnunum asla sızdırma olmadı gece bile bağlıyorum zaten artık Ucuz bez kalmadı malesef bimde a101 de gördüğümüz kıytırık bezler bile 100den başlıyor , en iyisi baby turco benim için 😊