Tugceeeek koku konusunda vermiyor benim bebisim ek gida aldığı için gaz salinca veya kaka yapınca kokuyor tabiki havalar sıcak çok bekletmeden çöpü sıklıkla değişiyorum zaten onun dışında bende premium careden molfixe döndüm primaya göre hem daha yumuşak hem daha pamuksu birde pure and soft serisi bel destekli olduğu içn hiç tasma yaşamadık çok şükür beli büzgülü yani . Premium care bez çok parfümlü kokuyor ben sevemedim 2 numaraya kadar kullandım onu fiyatları almış başını gitmiş zaten bu arada preiumdan bir tık kalın ama daha pamuksu kesinlikle