Kuzum11 Merhaba bebek bezi önerisi istyorum prima kullanıyoruz ama bu artan fiyatlardan dolayı prima almak istemiyorum hangi Bezi önerirsiniz ? Oğlum 15 aylık 11.7 kg ?
bambiii Kuzum11 prima kullanıyorduk geçen gece farkedemedim bez bitmiş online markette prima numarası yoktu sleppy vardı aldım idare edeyim dedim dün gittim bir paket daha aldım 😀 sızdırma taşma birşey yapmadı kızım 8 aylık ama inanılmaz hareketli 9 bucuk kilo. Galiba sleepyle devam edeceğim.
Edanur666 Kuzum11 molfix ya da baby turco kullaniyorum ikisinden de memnunum bi kere de bime aqu baby gelmisti ondan da cok memnun kaldim ama devamli gelmiyor
yemedimamadoydum Kuzum11 doğduğun dan bu yana migros minies kullanıyorum aşırı memnunum bir kere bi sızıntı yapmadı
Balkiz15 Valla bim bezine geçtim ama içeriği iyi değil galiba yoksa memnundum. Şimdi migrosun bezine gececem o daha temiz içerikli. Minies bez diye geçiyor
reyhanmustafaemir Balkiz15 Merhaba bende yeni geçtim bimin bezine çiş kokusu aşırı yoğun oluyor sizde oldumu acaba. Afedersiniz bildiğiniz yoğun sidik kokusu oluyor çocukta banyoda poşette tutuyorum bezleri banyom ayri iğrenç kokuyor
Poyrazin_annesii Baby turco mukemmel. Ama daha uyguna bakıyorsan bimin bezide guzel hıc pişİk yapmadı bızde
Sedaaksyy Kuzum11 migros minies çok güzel hiç pişik yapmadi sızdırma yapmadi 8bucuk ayligiz doğdu doğalı başka bez almadım
Tugceozcetin128 Kuzum11 ben baby turco kullanıyorum Prima gereksiz pahalı keza bizde de delik deşik pisik yaptı ilk doğduğunda,memnunum baby turcodan,sleppy de kullandım çok fazla gece tasiriyor biraz kişisel bez durumu
betulmayaaa Kuzum11 prime premium care 6 ay 17 günlük kızım var hep kullandım adla sızdırma yapmadı kötü koku da yok bazı bezler kokuyor çok memnunum pahalı ama değer
Busraveismailcinar Kuzum11 ben evy baby ye geçtim fiyatlardan ve aşırı sızdırma sorunundan dolayı sleepy kullanıyprdum normalde memnunum
aleynaD01 Kuzum11 Carrefour baby bezi aldım 1 hafta önce fiyat olarak uygun sızdırma pişik vs.yapmadı memnunum ben
Nihalalp Kuzum11 canım benim oğlumun kaka saati belli kahvaltıdan sonra ve öğle yemeğinden sonra kaka yapar sadece kaka zamanı molfix takıyorum onun dışında hep ybb kullanıyorum çok memnunum pişik olmuyor sağlıklı ve hesaplı yıka kullan