Angelangelll seni çok iyi anlıyorum geceleri ağlayarak uyanıyordum bebeğim gece uyanıp kendini kaşıyordu sonra uyumaya çalışıyordu pislik izin mi verir çocuğun uyumasına neyse biz büyükler için Wolkinson tek çare inan o temizledi bizi 3 günde bebeğim için maxderma kullandım burda çoğunajneye önerdim sağolsunlar çok güzel dua edenlerim oldu yani güzel sonuç aldık ama İstanbul’da yaşıyor isen kesinlikle Balat hastanesindeki cildiye doktoruna gel çok iyi bir uzman bu max dermayı bana medipoldeki doktor verdi ama tekrar kafasında yakaladık o hastane pahalı oldu için Balat’a gittik iyi ki gittik çok iyi bir karışım yazdı 3 günde sildi süpürdü bebeğim onu sürerken kımışdamıyordu bile çünkü kaşıntıdan eser kalmamıştı geçiyor inan geçiyor ben halı koltuk ütülüyordum yaa hergün çamaşırları kurutmaya attım ütülemedim sadece bebeğimin tüm dolabını kurutmaya atıp ütülemiştim birde yine istanbulda isen Aksaray bulvar eczanesi var İnstagram ismini yazıyorum aynur_ulac_eczane_bulvar uyuzda bir numara ilaçları çok iyi hazırlıyorlar güven bana benim bebeğiminde saçında çıkıyordu tırnak diplerine sür oralarda kalmasın çok üzülüyorum inanki