denos_63 momandad_16 wilkinson pomad bazılarında işe yarıyomuş ama kwelleda verirlerse kullanmayın en iyisi karışım doktordan isteyebilirsiniz cidden hemen geçiriyor
momandad_16 1ANNE1MERTEFE malesef istanbulda değilim ama dediğin kremleri eczaneye sorucam bu aldığımız kremlere haplara 1000 tl para ödedim pahalı mı onlarda
1ANNE1MERTEFE momandad_16 hayır çok pahalı kremler degil bebeğime aldığım 120 ne okadar vermiştim kendime 15 20 arası olması lazım umarım hemen iğleşirsiniz psikolojik olarak ne kadar çöktüğünü tahmin edebiliyorum ama geçiyor inan geçicek
momandad_16 Burcusimaaaayy bugün kakürtlü sabun aldım eşim ve kendime birde sirkeli ve tuzlu suyla çocuğu yıkayın dediler bakalım denicem
queenelizabeth momandad_16 kwellada kullandım geçti ama herseyi sterilize ettim çarsaf kıyafetleri falan geçmiş olsun
Gmznr2909 momandad_16 ben değil ama ablam olmuştu ilacı ikinci kez sürünce geçmişti sanki 5 6 sene oluyor tamda hatırlamıyorum ama tedavi hatırladığım kadarıyla 2 hafta sürmüştü o civar
momandad_16 Gmznr2909 2.sefere başlıcam bende perşembe günü o zamana kadar kükartlü sabun kullanıcam çocuğu da sirkeli tuzlu suyla yıkıcam bu seferde geçmezse kremleri değiştiricem