momandad_16 benim görümcem geçen sene uyuz olmuştu kızıyla beraber. ben hamileydim bize geldiler. (uyuz olduklarını bize söylemeden) şok oldum o halde onlarla uğraştım yeni öğrenmiştim hamileliği. sonra ayrı yatırdık herşeyini 60 derecede tıkadık sirkeli suyla duş aldılar gece rahatlatıyomuş biraz. kaşıntı gece başlıyordu çünkü. sonra doktora götürdük çocuğu doktor dediki bu çocuk bu hale gelene kadar nerdeydiniz? sizin elinizden almak lazım dediler. sorumsuz bi annesi var cunku kulak içi burun içi parmak araları dahil iltihap akıyodu. poposu kanıyodu sürekli bez yapışıyodu kıyameti koparıyodı cocuk. zerdeçallı gibi tuhaf kokulu karışımlı bi ilaç yaptılar bebeklere veriyolarmı bilmiyorum cocuk ozaman 2 yaşındaydı. bu kremi 1 hafta taş patlasın 15 gün kullandılar (benim zorumla,surekli camasır ve kıyafet değiştirttim) 3 gün krem sonra duş. sonra tekrar krem. yıkanmadılar o sürede tabiki. sonra geçti gitti. izi kalır sandık baya pürüzsüz oldu vücut. yani kwelleda losyon verildiyse sizede kullanmamanızı öneririm. biz başta hata edip devlette o kremi verdiler kullandık. çocuk gece ateşlendi koştur koştur hastaneye. bi faydası yok o marka krem ve losyonun. en iyisi karışımlı ilaç. umarım en kısa sürede geçer. geçtikten sonrada tedaviye devam edin hala vücutta olabilir çok lanet bişey bu uyuz