Ftmsrt bugün ebebekte kışlık birşeyler aldım kızıma inanılmaz fiyatları görünce şok oldum şaka gibi bir kışlık elbise 380 TL alt üst takım 270 TL yinede aldım ama çünkü bu fiyatların düşeceği yok kış sezonu daha da artacağı için yapacak birşey kalmadı yazık günah gerçekten