Asyaayaz1 e bebekten geçen sene Kasım ayın da arkadaşım kızıma doğum günü hediyesi mont aldı 1 yaş.. Annem de 1 2 yaş mont almıştı zaten öncesinde, bende 2 tane aynı dönem monta ne gerek var dedim arkadaşımın aldığı montu 3 4 yaş ile değiştirdim.. 70 80 tl olan mont olmuş 200 tl.. E bebeğin kaldık montu var ya saati pembesi falan var öyle aman aman bişey değil yani