Duyulurum Ftmsrt of evet fiyatlarda aşırı değişiklik oldu. Üç hafta önce sweat eklemiştim favoriye 40,50 lirayken hepsi 100 oluvermiş. Geçen sene 80 liraya alırken çok mu acaba dediğim ikili sweatler 200 olmuş bile :) şaka gibi.
Angel00 Asyaipek merhaba bende önümüzde ki kış için tulum bakıyorum siz uyku tulumunu LCWaikiki den mı alıyordunuz
Asyaipek Angel00 canım anca gördüm evet kuzum geçen kış waikikden almıştım ama bazıları ince bazıları kalın oluyor internetten alıcaktan açıklama kısmına bakarsın Ankara soguk olduğu için kalın almıştım çok güzel ısıtıyor hiç kanka üstünü örtmeden yatıyor kızım
Asyaipek Angel00 bir önceki kış ebebekten hellobaby bin uyku tulumunu almıştım büyük beden aldım hatta bidaki sene de giydiririm diye ama onun içindeki dolgu pamuğu zamanla yapıştı o dolgunlugu kayboldu inceldi içinin dışının astarı kaldı waikkden aldığım hiç öyle olmadı ama büyük almıştım paçaları kolları lastikli diye bu kışda giyer inşallah
kaansmom Ftmsrt bı kadar zamnlanacağını bilseydim önceden alırdım diyordum dememe kaşmadan alt üst takımların 300 olduğunu gördüm ben bu sene oğluma ne yazıkki dolap uygulamasından alışveriş yaptım şuan nereden baksan bütün Sweatshirtleri ve kazakları hazır montu ve botunuda ordan aldım bu kışı böyle kapatıcaz mecbur
Winnithepooh Ftmsrt LCW benide sasrtti vallahi çok artırmış fiyatını kargo bedava vardı online da ama alacak uygun bişey bulamadım bütçeme mağaza gttik zaten ağzım açık fiyatlara bqktim am akasqda insanları gördüm sasrdim şansıma beyaz t-shirt İzmir uazili oğluma 7 yaş buldum 3 yaşında ama aldım 25 TL son üründu ve eşimde geçen gün outlete girmiş önünden geçerken bı pijama takımı 100 TL den almis sasrdik sevindik eskiden oijamalarini ben oğluma 50 TL den alırdım pahalı derdim geçen seneye kadr 😖🤷🏼♀️ anlamadığım şu erkek sweatshirt 300 TL çocuk sweatshirt 300 TL arada ne kadr kumaş farkı var neden aynı fiyat 😁
Tiredwoman Winnithepooh mağazaya gittim bugün indirimli ürünler vardı ama aynı yaş kalanlar hep indirimdeydi bende kızıma yazın başında mont aldım 50 TL ye şuanda 389 olmuş fiyatı
SeninAnnenBirMelektiYavrm Ftmsrt kızıma 250 liraya aldığım mont 750 olmuş 🤬🤬 kızıma ana okulu alışverişi yapmam lazım 1500 tl tutuyor
Winnithepooh Hanımlar LCW urunlerinden oluşan ürünler satıyorum post açtım görmeyen olmuştur belki uzun kollu LCW 24 36 beden zibinlar kalın şekilde satıyorum sitede 2 kişi 150 200 arası ben 4 unu 150 TL den veriyorum e bebek yağmurluk kapitone ceket 2 yaş vardır daha ürünler var dusunenler kaçırmasın 😁😊
Kubrasolmmaz Beraninannesii brn İstanbullusuna bir mağaza var lcw hm ürünlerini ihracat fazlası satıyor eğer İstanbul’da yaşıyorsanız bakın
Winnithepooh Kubrasolmmaz profil ime girip bakar mısınız orda post var bebiş ürünleri diye 😊 bulamazsanız haber edin görsel atayim
Gmze1998 OptimusPrime ben öyle olacağı bildiğim için geçen kıştan beri kışlık alıyorum yazlıkları şimdi yavaş yavaş alıyorum başka yolunu bulamadım artık
ikiprensannesii2 Dün babam kızım büyüğü çok güzel giydiriyordun küçüğe öyle değilsin dedi içim cız etti. Büyük oğluma bi alışverişte 7-8 takım alabiliyorken şimdi alabileceğim 3 parça gerçekten ne olacak böyle bilmiyoruz. Gidişat çok kötü.
Kubrasolmmaz Aysun1981 ben sürekli oğluma alıyorum çünkü 20 tl lcw tişörtleri tulumları alıyorum mağazadaki bütün ürünleri aldım diyebilirim ahhaha polonun gömlekleri 45 tl şortlar 15 tl her hafta gidip yeni ürünler varsa onları alıyorum
Winnithepooh Anneler post açtim gören olmamıştı belki LCW kalın uzun kollu zibinlari kısa e bebek kapitone ceket ve yagmurlugun2 yaş satıyorum ilgilenenler daha neler var baksın 😁 fp eğitici lazimlik mutfak seti karlar ülkesi kietla gözlük daha bir sürü şey 🙈😊
Deletedmom_33 Ftmsrt Şaşırmadı. Geçen sene 180 olan sweat geçen daha sezon bile açılmadı 400 TL idi. Bildiğin düz siyah sweat öyle resim filan da yok..
Ftmsrt Deletedmom_33 bende işte sezon sonu kışlıklarını aldım 29 39 en fazla 50 lira vermişimdir şimdi 200 küsür olmuş 50 liraya aldığım. Annem de acele etme diyordu iyiki almışım
Deletedmom_33 Ftmsrt evet bende alacağım bakalım cıvıl çadırı kuruluyor 1 aya kurulur galiba takimlar geçen sene 40-60 arasıydu. Bu sene de 50-100 arası olur ordan alcam