kivancsmom öncelikle çok geçmiş olsun, ama bu değerle nasıl eve gönderirler anlayamıyorum ya insanın inanası gelmiyor nedir bu ilgisizlik bu hastanedekilerde😞
şöyle örnek vereyim abimin kızı ( şuan konular baya alakasız gözünün üstünden ve göğsünden böcek ısırdı ve inanılmaz kötü oldu) bir haftadır hastanede yatıyor şükür toparladı baya ama crp en son 9 a düştüğü halde çıkarmadılar. Antibiyotik tedavisine devam ediyorlar. Normal değere gelene kadar buradasınız demişler.
Çok çok geçmiş olsun gerekirse başka bir hastaneye gidin 😞