Günlerdir ateş öksürük kızarıklık vs şikayetlerle bebeğimi bir kaç kez acile götürdüm kimse tahlil istemeye tenezzül etmedi! Bugün çocuk hastalıklarına randevu alıp gittim, oda kan istemiyordu ben söylemesem! Şimdi e nabızdan sonuçlarına baktım crp değeri 78.1 , olması gereken ise 0-5 arası… yani bebeğimde yoğun bir enfeksiyon mu var şuan anlayan bilen yazabilir mi lütfen çok sinirim bozuk araya hafta sonu girdi şimdi. Acile gitsem bu sonuçla güzel ilgilenirler mi??