kivancsmom EbruNehirim kendi e devlet bilgilerimle giriş yapıyorum, yetkili olduklarım diye bir kısım vardı, şimdi çocuklarım yazıyor sanırım o alanda, oradan bebeğimin ekranına geçiş yapıyorum