Buseeeay kesenin içinde bebek göründü. 3 gün öncesine kadar kalp atışı hala yoktu. Beta değerimde 3 gün önce tekrar yükseldi. Doktorum bütün değerlerime baktı. Umut olduğunu biraz daha beklememi söyledi. Döllenme geç olabildiği için kalp atışının olmaması çok normal. Yarın sabah için dakikaları sayıyorum gidip kalp atışı var mı diye bakacağım. Olma ihtimali var dedi doktor. Bende nedense yarın kalp atışlarını duyacağımı hissediyorum 🙏🙏