Derinsu34 Duygu_52AK şuan düşünmüyorum canım. Kızım en hareketli zamanları biraz daha onunla ilgilenmek istiyorum. Kürtajdan sonra tekrar kontrole gittim. Bir sıkıntı olmadığını belirtti. Çoçuk düşünürsen korunmayı bırakman yeterli dedi.