Bende aynı durumdayım ya adetime 9 gün varken pembe leke geldi 1 kez, ertesi günde 1 kez geldi 1 gün durdu sonra yine 1 kez olarak yine geldi şu an 5 gün var adete merakla bekliyorum normalde hiç böyle olmaz sadece kistim olduğu zaman kahverengi akıntıyla başlardı