halamidagakaldirmislar Deletedmom_73 aaa hayırlısı olsun sonuçta bir evladın var 2. Sinin çokta acelesi yok bana göre hayırlı zamanda olsun inşallah 🙏🏻🙏🏻☺️
Deletedmom_73 halamidagakaldirmislar Amin insAllah bende şu an 2. Yi istemiyorum zaten hayırlısı olsun 😊
Alparslan616161 Patilimom bende yerleşme kanaması normal adet kanaması gibi dolu dolu 7 gün sürdü 2 gün çamurumsu geri kalan yoğun kan ama doğumdan sonra çok aşırı düzensizlik oluyor 1 ay geçti adet Olmadım mesela adet oluncada 1 ay sürüyor
Patilimom Alparslan616161 adet oldum diye sevinirken sizin yorumunuz biraz korkuttu ama yok değilimdir 😂