Merhaba hanımlar. En son 2 ağustosta adet gördüm. Normalde düzenli 27 günde bir adet görürüm ve çok ağrılı olur. Miyomum da var ancak adetlerim çok değildir 5 günde normal miktarda olur. Ayın 24ünde dün sabah regl oldum sandımaçık pembe biraz lekelenmem oldu. Ama devamı gelmedi nokta nokta az az bugün kahverengi oldu. Adet belirtim de yok ağrı sızı vs. Açıkcası yerleşme kanaması mı diye korktum. Daha önce hiç böyle bir şey yaşamadım. Korunuyoruz da ancak belli mi olur diye. Miyom kanaması olan var mı hiç böyle lekelenme mi oluyor? Ya da yerleşme kanaması yaşayan oldu mu aranızda? Test yaptım hemen ama tabiki negatif daha 22 geçti önceki adetimin üstünden.