cftcdln evet yazilanlari okudum birkac kisi daha yazmis koparip yutma ve bogulma tehlikesi yuzunden diye 😢 cok faydasini goren de var bilemedim ne yapsam 😔 tam diş cikarma dönemindeyiz cok sancili geciyor. İstahsizlik var huzursuzluk var uykusuzluk var salya var. Sadece salya olsa hic sorun degil surekli degistiririm ustunu olur biter ama kendisine zarari var. Aci cekiyor yavrum belli ben de kiyamiyorum hic elimden de bir sey gelmiyor. Tetagil kullaniyorum, dentigel kullaniyorum, calpol veriyorum, buzla masaj yapiyorum valla aklima gelen her yolu deniyorum ama yine agrisi var 😢