Ben hiç kullanmadım. Ateş, ishal ve semptomlar diş çıkarırken enfeksiyondan olur, diyor bir çok dr hemşire damak yırtılırken enfeksiyon kapar. Onu engellediğinde ve bağışıklığını yüksek tuttuğunda nasıl çıkardığını anlamazsın. Birgün huysuzluğu tuttu hiçbirşey yemedi sadece meme dedik karanfil kürü sürelim bi baktık dişcik. 😊