Karacahalime kızım da kullanıyorum. Hiç salya, diş ağrısı, diş sancısı, dişe bağlı ateş yaşamadık. Sadece yaşına yakın diş çıkarırken bilekliği kırıldı o 2-3 gün çok kötü oldu. Sonra aklıma kolyesi geldi taktım ertesi gün düzeldi şükğr. O gün bugündür kolyesini çıkarmıyorum. Ben çok memnunum. 20 günlükken falan taktık şuan 17 aylık