Karacahalime herhalde kızım 8-9 aylıkken taktık kehribar kolyesini, dişler çıkar artık diye. Genel olarak uyumlu bir kızım var, diş dönemlerini de çoğunlukla anlamadan atlattık, sadece azı dişlerinde 2 gece zor ve uyuduğunda da sadece kucağımda uyudu, uyanıkken hep ağzını tutup ağladı. Ama diğer dişleri pek hissetmedik