Emme rutinini eğlence haline getirin, bende yaşadım, çok yordu beni hala bazen ara ara yine uğraştırıyor ama ayakta oynaya zıplaya emzirdim, konuştum, oyunlar oynadım, ninniler söyledim… Zaten reddetmesi genelde etrafını keşfetmeye başladığından dolayı meme içmek sıkıcı geliyor, bu sebeple o süreci eğlenceli hale getirmeye çalışın, inşallah kısa zamanda düzelir, siz yeterki yılmayın.